مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 07:202019-11-28سياسي

نامزدهای انتخابات اخلاق را زیر پا نگذارند


دادستان قزوین در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی قزوین ضمن تأکید بر اجرای صحیح قانون و صیانت از رأی مردم، نامزدهای انتخابات را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد.

- ایسنا/قزوین دادستان قزوین در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی قزوین ضمن تأکید بر اجرای صحیح قانون و صیانت از رأی مردم، نامزدهای انتخابات را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد.

محمد قاسمی - دادستان قزوین - در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی قزوین که صبح امروز در فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: توقع مردم این است که امانت دار خوبی باشیم و این امر مشروط بر این است قوانین و مقررات را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات موفق اصولی وجود دارد، یکی از اصول انتخابات موفق حضور حداکثری و مشارکت مردم است؛ با توجه به جریاناتی که اخیراً در کشور اتفاق افتاده است دیدیم دشمنی که به دنبال ضربه زدن است چه طور در اتفاقات اخیر موج سواری کرد، لذا نباید زمینه ورود دشمن را ایجاد کنیم.

دادستان قزوین تأکید کرد: سلامت انتخابات را باید به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین کنیم و توجه داشته باشیم که آرا مردم حق الناس است و باید محافظ آن باشیم، به یاد داشته باشیم امنیت بستر همه فعالیت های اجتماعی است اگر می خواهیم مجلس پویا داشته باشیم باید انتخاباتی امن و پر شور برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات اخلاق را زیر پا نگذارند

نامزدهای انتخابات اخلاق را زیر پا نگذارند