مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 08:002019-11-28سياسي

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند


در فرایند انتخابات فضا باز است و مردم می توانند قضاوت کنند هرجا احساس کردند مجریان در فضای انتخابات اصل بی طرفی را رعایت نمی کنند اطلاع بدهند که برخورد شود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در فرایند انتخابات فضا باز است و مردم می توانند قضاوت کنند هرجا احساس کردند مجریان در فضای انتخابات اصل بی طرفی را رعایت نمی کنند اطلاع بدهند که برخورد شود.

هدایت الله جمالی پور - استاندار قزوین - در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات قزوین که صبح امروز در محل فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: انتخابات پیش رو فصل جدید مشارکت مردم است، انقلاب اسلامی بر پایه مردم شکل گرفته و مادامی که مردم باشند علی رغم همه چالش ها این نظام مقتدر خواهد بود.

وی افزود: مشکلات و گرفتاری ها مانع حضور مردم نمی شود و دسیسه ها تأثیرگذار نیست، حضور مردم برای کشور سرمایه بزرگی است و ما نیز موظف هستیم زمینه حضور همه مردم را فراهم کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما باید همه تلاش ها را به حضور مردم و اعتماد بخشی معطوف کنیم و توجه داشته باشیم که انتخابات مجلس گام جدیدی در اداره کشور است.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) باورش این بود که کشور اگر مجلس متخصص داشته باشد ضربه نمی خورد ما نیز باید تلاش کنیم که آرمان امام محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند