مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 08:502019-11-28سياسي

بهره برداری از 6 هزار و 155 طرح محرومیت زدایی در کشور


به میمنت هفته بسیج امروز و با حضور فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، بهره برداری همزمان از 6 هزار و 155 طرح عمرانی محرومیت زدایی در کشور آغاز شد.

- مرکز همدان، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهره برداری از هزار و 60 طرح عمرانی و محرومیت زدایی در استان همدان آغاز شد.

سپاه پاسدران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی 40 هزار طرح عمرانی در کشور اجرا می کند که 27 هزار طرح آن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عمده این طرح ها در زمینه آب آشامیدنی روستایی، مسکن محرومان، زیرساخت اشتغال و امنیت غذایی است.

امروز همچنین همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان استان همدان، 200 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان به ارزش هر کدام 15 میلیون تومان و شامل 14 قلم کالا به این زوج ها اهدا شد.

همچنین در این مراسم به صورت نمادین کلید منزل ساخته شده توسط بسیج سازندگی به یکی از خانواده های نیازمند به نمایندگی از 10 خانواده در 10 شهرستان استان همدان اهدا شد.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح این طرح ها در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان همدان گفت:: بسیج و تفکر حاکم بر آن خدمت به مردم و نجات محرومان و مستضعفان است و ما آمده ایم تا در سختی ها در کنار مردم و شریک آنان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 هزار و 155 طرح محرومیت زدایی در کشور

بهره برداری از 6 هزار و 155 طرح محرومیت زدایی در کشور