مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 11:102019-11-28سياسي

قانونمداری خط قرمز ما در انتخابات است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پیشگیری و قانونمداری دو اصل مهم در برگزاری انتخابات سالم و پرشور در اردبیل است و ما از این دو اصل کوتاه نمی آییم.

- سیدناصر عتباتی در همایش هیئت های نظارت و بازرسی انتخابات استان، شهرستان و بخش اظهار کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات قانونمند این است که هیئت های نظارت و سایر مجریان انتخاباتی باید با تکالیف و وظایف قانونی خود به نحو درست و صحیح آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه مجریان انتخابات باید همواره خود را مسلح به قانون کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است مجریان انتخابات با اختیارات و وظایف خود در موضوع انتخابات در تمام مراحل آن اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات آشنایی کافی داشته باشند چرا که این امر سبب خواهد شد تا روند انتخابات شکل صحیح به خود بگیرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر بر لزوم پیش بینی و پیشگیری در مقابله با تخلفات انتخاباتی گفت: باید در ایام انتخابات باید از طریق پیش بینی هایی که از طرف کارشناسان صورت می گیرد، نهادها و دستگاه ها از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات صحیح و دقیق برخوردار باشند و از وقوع هرگونه تخلف و جرم پیشگیری کنند.

عتباتی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را نیازمند اجرای شاخص هایی همچون آگاهسازی، ارشاد، آموزش و توجیه کاندیداهای انتخاباتی و طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونمداری خط قرمز ما در انتخابات است

قانونمداری خط قرمز ما در انتخابات است