مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 11:152019-11-28ورزشي

دانشگاه آزاد اسلامی قوچان میزبان مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی تاتار کوراش شد


رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران از آغاز مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی تاتار کوراش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با حضور 90 ورزشکار از استان های مختلف خبر داد.

- فرشاد شادکام در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به میزبانی این شهرستان برای مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی تاتار کوراش گفت: این دوره از مسابقات با وزن کشی در 6 آذر شروع و صبح امروز نیز رقابت ها به صورت رسمی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان آغاز شد و تا عصر پنجشنبه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 90 نفر از بهترین های ایران در حوزه جودو و کوراش از تیم های خوب استان های مازندران، گیلان، اصفهان، البرز و خراسان رضوی و شمالی در این مسابقات حضور پیدا کردند، افزود: کیفیت بازی ها بسیار بالا بوده و بعد از مسابقات سه اردوی آمادگی پشت سر هم برگزار می شود تا ورزشکاران سال آینده در مسابقات جهانی 2020 روسیه حضور پر قدرتی پیدا کنند.

  رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: قوچان خاستگاه واقعی کشتی با چوخه بوده و در ورزش تاتار کوراش می توان از کشتی گیران چوخه برای بالا رفتن کیفیت مسابقات استفاده کرد بنابراین برنامه ریزی انجام شد تا قوچان میزبان مسابقات شود که میزبانی خوبی نیز تاکنون صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی قوچان میزبان مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی تاتار کوراش شد

دانشگاه آزاد اسلامی قوچان میزبان مسابقات انتخابی مدعیان تیم ملی تاتار کوراش شد