مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 13:252019-11-28ورزشي

تزریق بودجه به استخر «شنا و شیرجه» و «دهکده المپیک» در همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کند پروژه استخر تخصصی شنا و شیرجه و دهکده المپیک گفت: برای این دو پروژه با توجه به توقف عملیات اجرایی آنها و عدم تامین اعتبار مقرر شد در بودجه سال آینده و در اعتبارات ملی بودجه ای پیش بینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشستی با وزیر ورزش با هدف بررسی وضعیت پروژه های عمرانی ورزشی همدان اظهار کرد: پیگیری به منظور تسریع در عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه زورخانه بین المللی همدان یکی از مواردی بود که عنوان شد.

وی با بین اینکه با توجه به کلنگ زنی این پروژه مقرر شد در اولویت قرار گیرد افزود: احداث مجموعه های ورزشی روستایی و توسعه ورزش روستایی در همدان از دیگر محورهای جلسه بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: با توجه به لزوم توجه به ورزش اقشار مختلف از جمله عشایر و روستاییان، پیگیری احداث مجموعه های ورزشی در روستاهای فامنین، قهاوند و بخش مرکزی همدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به احداث تعدادی از این پروژه ها تأکید کرد: عملیات اجرایی بخشی از آنها به پایان رسیده و آماده افتتاح و بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بودجه به استخر «شنا و شیرجه» و «دهکده المپیک» در همدان

تزریق بودجه به استخر «شنا و شیرجه» و «دهکده المپیک» در همدان