مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 15:302019-11-28سياسي

صلابت پلیس در برخورد با اغتشاشگران آن ها را زمین گیر کرد


اقتدار و صلابت پلیس در برخورد با اغتشاشگران باعث شد آن ها خیلی زود زمین گیر شده و نتوانند به اهدافشان دست یابند.

- مرکز کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان همراه با معاون هماهنگ کننده ناجا در دیدار با جمعی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در جریان ناآرامی های هفته گذشته، مصدوم شده بودند، اظهار داشت: در این ناآرامی ها عده ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه گری مردم دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

وی افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج به دنبال تحقق خواسته های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیرو های بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی ها خاموش شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از ختم قائله درگیری ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی ها پرداخت و موفق شد تاکنون بسیاری از سردسته های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان ندارد و تک تک همکاران ما نیز در جریان قائله اخیر همین موضوع را دنبال می کردند.

وی افزود: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهر های درگیر استان بازگشت و عملا اغتشاشگران نتوانتسند به هیچ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلابت پلیس در برخورد با اغتشاشگران آن ها را زمین گیر کرد

صلابت پلیس در برخورد با اغتشاشگران آن ها را زمین گیر کرد