مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 19:402019-11-28اجتماعي

دانش آموزان ابرکوهی زادروز شهید فلاح زاده را جشن گرفتند+تصاویر


هم زمان با سالروز میلاد شهید محمد فلاح زاده، دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید نام گذاری شده است، روز تولد او را جشن گرفتند.

- دانش آموزان ابرکوهی زادروز شهید فلاح زاده را جشن گرفتند+تصاویر هم زمان با سالروز میلاد شهید محمد فلاح زاده، دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید نام گذاری شده است، روز تولد او را جشن گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، هم زمان با زادروز شهید محمد فلاح زاده دانش آموزان آموزشگاه پسرانه ای که به نام این شهید نام گذاری شده است، با حضور خانواده شهید برای او جشن تولد گرفتند.

این شهید بزرگوار در شامگاه روز هفتم آذرماه سال 1333 متولد شد و والدین او به خاطر ارادت خاصی که به حضرت محمد (ص) داشتند، او را محمد نام نهادند.

محمد دوران تحصیل را سپری می کرد و درعین حال به روزه گرفتن و نماز خواندن اهمیت خاصی می داد و اوقات بیکاری او به خواندن قرآن، نهج البلاغه، ادعیه، صحیفه سجادیه، کتاب های امام خمینی (ره) و آیت الله دستغیب و .

سپری می شد.

او که فردی انقلابی و پیرو ولایت بود درعین حال خوش رفتاری و مظلومیتش نیز زبان زد خاص و عام بود به طوری که با امربه معروف و مهربانی و روی خوش، انسان ها را مجذوب خود می کرد و آنان را به نماز و دین و قرآن، توصیه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ابرکوهی زادروز شهید فلاح زاده را جشن گرفتند+تصاویر

دانش آموزان ابرکوهی زادروز شهید فلاح زاده را جشن گرفتند+تصاویر