مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-29سياسي

ثبت نام دوره های فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی همدان آغاز شد


صادق تمهیدی، مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از آغاز ثبت نام نخستین دوره فرهنگی هنری و تشکیلاتی از سوی بسیج دانشجویی همدان خبر داد و گفت: - مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان از آغاز ثبت نام نخستین دوره فرهنگی، هنری و تشکیلاتی خبر داد.

صادق تمهیدی، مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از آغاز ثبت نام نخستین دوره فرهنگی هنری و تشکیلاتی از سوی بسیج دانشجویی همدان خبر داد و گفت: این دوره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، موسسه فرهنگی معراج، سازمان فضای مجازی سراج در همدان و برخی دیگر از ارگان های فرهنگی این استان برگزار می شود.

تمهیدی به آموزش های برنامه ریزی شده برای این دوره ها اشاره کرد و گفت: علی کمیلی قرار است در این دوره، طراحی گرافیک و مهارت های ایده یابی را در 8 جلسه تدریس کند.

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه های همدان ادامه داد: آموزش عکاسی در رسانه مهارت ها و فنون بازیگری در و آموزش مجری گری و فن بیان در این دوره ها برگزار می شود و قرار است لیلا یوسفی، مرضیه درخشان نیا و المیرا سماواتی در 10 جلسه این برنامه را به مخاطبان دختر آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره های فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی همدان آغاز شد

ثبت نام دوره های فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی همدان آغاز شد