مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 06:352019-11-29ورزشي

مزد تلاش خودمان را گرفتیم/به دنبال شکست مهرام تهران هستیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: با توانایی که در بازیکنانم وجود دارد، می توانیم مهرام تهران را با تمامی بازیکنانش در بندرعباس شکست دهیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: با توانایی که در بازیکنانم وجود دارد، می توانیم مهرام تهران را با تمامی بازیکنانش در بندرعباس شکست دهیم.

رضا هنگام پور در پایان بازی تیمش مقابل اکسون تهران، در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: مزد تلاش خودمان را گرفتیم و از یکایک بازیکنانم رضایت دارم.

وی اضافه کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم اما فکر می کنم تماشاگران به خوبی این موضوع را درک کرده و مشاهده می کنند که بازی به بازی بهتر می شویم.

هنگام پور بیان کرد: در بازی با اکسون همه بازیکنانم خوب بودند و با برد شیرینی که کسب کردیم جواب محبت هوادران خود را دادیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در سه کوارتر تیم سرتر بازی بودیم اما تیم اکسون که از بازیکنان خارجی و داخلی خوب بهره می برد در کوارتر چهارم و پایانی ما را بیشتر اذیت کرد ولی با یک برنامه خوب توانستیم امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کنیم.

هنگام پور اظهار کرد: برای دو بازی هفته آینده هم برنامه داریم و می خواهیم اول در قزوین به پیروزی دست پیدا کنیم و سپس مهرام تهران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزد تلاش خودمان را گرفتیم/به دنبال شکست مهرام تهران هستیم

مزد تلاش خودمان را گرفتیم/به دنبال شکست مهرام تهران هستیم