مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 08:102019-11-29سياسي

50 درصد از فرزندان شیرخوارگاهی والدین معتاد دارند


50 درصد از فرزندان شیرخوارگاهی از والدین معتاد هستند که قطعا ورود خیرین در این حوزه کمک شایانی به این کودکان و خانواده آنها خواهد کرد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وظایف محوله بهزیستی و مددجویان زیرپوشش این سازمان اشاره و اظهار کرد: بهزیستی سازمانی است که در راستای ساماندهی طیف آسیب پذیر جامعه فعالیت دارد و در قانون تشکیل سازمان بهزیستی وظایفی با اتکا به مشارکت های مردمی تبیین شده که در همین راستا بیش از 93 درصد وظایف بهزیستی واگذاری شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه به این سازمان محول شده است و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم نگه داشته شده جامعه نیز در حیطه مسئولیت های سازمان بهزیستی جای می گیرد، گفت: یکی دیگر از ماموریت های مهم بهزیستی کنترل آسیب های اجتماعی است که در این حوزه نیز سازمان فعالیت های بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از طلاق بهزیستی از طریق مراکز مشاوره و کارشناسان وارد عمل شده است، گفت: اما آنچه مسلم است، همین مبحث طلاق مجب ورود فرزندان به بهزیستی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد از فرزندان شیرخوارگاهی والدین معتاد دارند

50 درصد از فرزندان شیرخوارگاهی والدین معتاد دارند