مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 11:152019-11-29سياسي

دشمن همچنان مترصد ضربه زدن به کشور است


دشمن همچنان درصدد ضربه به کشور در موقعیت های مختلف است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز خراسان رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه افزود: مردم در مقابل حرکت های مشکوک دشمن هوشیار هستند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.

وی بابیان اینکه تبلور مردم سالاری دینی در نظام ما حضور مردم درصحنه نظام است و در هیچ نظامی، مکتبی و دکترین سیاسی سابقه ندارد، گفت: مردمی که این قدر عزیز و ارزشمند هستند، نباید از طرح های مدیریتی کشور غافلگیر شوند، این یک گناه نابخشودنی است و خلاف انسانیت و اسلامیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر مشهد سبیل دشمن بود، افزود: اگر تمام کشور آمادگی شهر مشهد و استان خراسان رضوی را در خصوص هماهنگی دستگاه های امنیتی و آمادگی مردم و بسیج داشت، مشکلی به وجود نمی آمد.

آیت الله علم الهدی بابیان اینکه تنظیم بازار وظیفه دولت است، گفت: از جهتی هم پیشگیری از جرم وظیفه دستگاه قضایی است و باید با ضابطانی که در دستگاه های امنیتی هستند از حرام خوری ها و سودجویی ها جلوگیری کنند.

وی بابیان اینکه مردم در تنگناهای معیشتی هستند، افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان بگویند تحریم اقتصادی اثر کرده است؛ تمام فروشگاه های ما پر از اجناس است و هیچ کمبودی در کشور وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همچنان مترصد ضربه زدن به کشور است

دشمن همچنان مترصد ضربه زدن به کشور است