مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 11:202019-11-29سياسي

لازمه گام دوم انقلاب داشتن دستگاه قضایی انقلابی است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اینکه لازمه گام دوم انقلاب داشتن دستگاه قضایی انقلابی است، گفت: موضع گیری رهبری در قضیه اصلاح قیمت بنزین نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گودرزی در سخنرانی قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان در مصلی بروجرد با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: اگر امروز امنیتی در کشور برقرار است حاصل رنج حضرت امام راحل و خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه امام راحل و شهیدان و مبارزین انقلاب کسانی بودند که به وعده های الهی اعتقاد داشتند، ادامه داد: در طول انقلاب تا کنون، همین مسیر را پشت سر گذاشته ایم و همه باید بدانند مقاومت هزینه دارد اما در مقابل دستاوردهای بزرگی هم به دنبال داشته است.

گودرزی تاکید کرد: تسلیم شدن در برابر دشمن هم هزینه دارد و باید بدانیم ضرر و خسارت آن بیشتر از منافع آن است مانند محمد رضا شاه پهلوی که قربان گو و نوکر آمریکا بود و آخر هم در خاک آمریکا راهش ندادند و با خواری و فلاکت از بین رفت.

وی با بیان اینکه عربستان نیز بخش عمده ای از سرمایه اش را در مسیر تحقق سیاست های آمریکا هزینه می کند، افزود: مقام معظم رهبری زمان اجرای برجام تذکر دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست نباید فریب خورد اما بعد از اجرا، برجام امضا شد و بعد از آن پسا برجام مطرح شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه گام دوم انقلاب داشتن دستگاه قضایی انقلابی است

لازمه گام دوم انقلاب داشتن دستگاه قضایی انقلابی است