مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 12:152019-11-29سياسي

اغتشاشات اخیر کشور بالاتر از فتنه بود/ مجلسی که مدرس وار عمل کند، در رأس امور است


امام جمعه سمنان با بیان اینکه اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور بالاتر از فتنه بود که مردم با حضور خود آن را خنثی کردند، گفت: دغدغه مندی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی نباید مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سمنان اظهار کرد: اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است و کسی نمی تواند این حق را از آنها بگیرد، اما باید مراقب موج سواری و سوءاستفاده دشمنان از این قضیه بود.

وی اضافه کرد: اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور بالاتر از فتنه و توطئه ای بسیار خطرناک از سوی دشمنان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی بود؛ اما ملت بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه به میدان آمدند و آن را نابود و ایران اسلامی را بیمه کردند و نشان دادند که در خط ولایت حرکت می کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بین اعتراض و آشوب تفاوت وجود دارد و نباید اجازه داد که دشمنان از این جریان به نفع خود بهره برداری کنند، تأکید کرد: دغدغه مندی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی نباید مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

شاهچراغی تصریح کرد: جوانان اگر از شرایط اقتصادی گله مند هستند، حق اعتراض دارند؛ اما باید توجه داشته باشند که نباید اجازه دهند، دشمنان از این اعتراض ها سوءاستفاده و آنها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر کشور بالاتر از فتنه بود/ مجلسی که مدرس وار عمل کند، در رأس امور است

اغتشاشات اخیر کشور بالاتر از فتنه بود/ مجلسی که مدرس وار عمل کند، در رأس امور است