مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 13:552019-11-29اقتصادي

رشد قیمت حبوبات و میوه در بازار مشهد +جدول / راه حل تحقق وعده کنترل قیمت ها چیست؟


مسؤولان از ابتدای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکید کردند کالاهای دیگر افزایش قیمتی نخواهد داشت اما مشاهدات میدانی در چند بازار سطح شهر مشهد نشان می دهد برخی اقلام مصرفی رشد قیمت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بنزین گران شد خبری بود که بامداد آبان ماه تمام سایت خبری داخلی و برخی شبکه های خبری جهانی را پُر کرد.

 در همان ابتدا دولت اعلام کرد باوجوداینکه بنزین گران شده، اما بازار را به شدت تحت کنترل قرار خواهد داد تا محصولی شاهد افزایش قیمت نشود.

  تقریباً از همان روز بود که نظارت های بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای مسؤول شدت گرفت و همگی اعلام می کردند که بازار را تحت کنترل دارند.

به منظور بررسی حال این روزهای بازار و قیمت اجناس به تعدادی از بازارهای مشهد رفتم تا هم از وضعیت بازار جویا شویم و هم گپ و گفتی با مردم داشته باشم.

  بازار مصلی یکی از بازارهای معروف مشهد است که بسیاری از مردم این شهر آن را می شناسند و چه بسا به دلیل عمده فروشی و پایین بودن قیمت هایش نسبت به بازارها و مغازه های محلی، مورد اقبال تر باشد؛ به همین دلیل در ابتدا سری به این بازار زدم.

  سوال مغازه دار: چرا نباید جنس ها گران شود؟    فضای بازار تقریباً خالی از حضور مردم است، وارد یکی از عمده فروشی های حبوبات می شوم و تفاوت قیمت حبوبات قبل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قیمت حبوبات و میوه در بازار مشهد +جدول / راه حل تحقق وعده کنترل قیمت ها چیست؟

رشد قیمت حبوبات و میوه در بازار مشهد +جدول / راه حل تحقق وعده کنترل قیمت ها چیست؟