مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 14:052019-11-29بين الملل

موسویان: آمریکا نهایتا مجبور به ترک منطقه خواهد شد


یک دیپلمات پیشین کشورمان سیاست اسراییل و آمریکا در برابر ضرورت عاری سازی منطقه از سلاح های کشتار جمعی و هسته ای را صادقانه و جدی ندانست و همین امر را مانع اصلی اجرای قطعنامه های سازمان ملل برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین موسویان در گفت وگویی با مجله کایرو رویو دانشگاه آمریکایی مصر گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی بیشترین بازرسی های تاریخ خود را از ایران داشته است.

ایران برجام را پذیرفت و اجراء کرد با وجودی که جامع ترین مکانیزم بازرسی و محدودیت ها را دارد درحدی که هیچ عضو ان پی تی تا کنون چنین حدی از شفافیت در برنامه هسته ای خود را نپذیرفته است.

اما با این وجود آمریکا و اسراییل همچنان ایران را درمورد سلاح هسته ای متهم می کنند.

وی افزود: درصحنه امروز جهانی کسی درمورد بمب هسته ای اسراییل صحبت نمی کند و همه جنجال ها درمورد ایرانی است که بمب هسته ای ندارد، عضو ان پی تی است و بیشترین بازرسی را به آژانس داده است درحالی که اسراییل اجازه یک بازرسی هم به آژانس نداده و نمی دهد و متقابلا ایران درچند سال گذشته بیش از 30 هزار نفر-ساعت بازرسی به آژانس داده است.

وی خاطرنشان کرد: لذا استاندارد دوگانه آمریکا و قدرتهای جهانی دربرخورد با ایران و برجام از یکطرف و برخورد با بمب هسته ای اسراییل ازطرف دیگر، نفاق آن ها را آشکار می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسویان: آمریکا نهایتا مجبور به ترک منطقه خواهد شد

موسویان: آمریکا نهایتا مجبور به ترک منطقه خواهد شد