مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 17:552019-11-29اقتصادي

خروج خودروی 405 از سبد محصولات ایران خودرو از خرداد ماه 99


با توجه به مصوبه شورای عالی استاندارد کشور خودروی 405 از خرداد ماه سال آینده از سبد محصولات خارج می شود و خودروی دیگری جایگزین خواهد شد.

- خروج خودروی 405 از سبد محصولات ایران خودرو از خرداد ماه 99 مدیر عامل ایران خودرو گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی استاندارد کشور خودروی 405 از خرداد ماه سال آینده از سبد محصولات خارج می شود و خودروی دیگری جایگزین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، فرشاد مقیمی عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت های ایران خودرو در گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با هدف بازدید از شرکت های قطعه سازی به گلپایگان سفر کردم تا از نزدیک در جریان روند تولید ساخت داخل در این شهرستان قرار بگیریم چرا که بخشی از نیازهای خودروی کشور در این منطقه با وجود پتانسیل هایی که دارد قابل تأمین است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در بازدید امروز به این جمع بندی رسیدیم که بخشی از سفارش گذاری ها در این منطقه انجام شود، البته مشکلاتی که در قطعه سازی این منطقه وجود دارد با هماهنگی های انجام شده بخشی از مطالبات آن که پرداخت آن آغاز می شود و بخش دیگر مطالبات را نیز با حمایت دولت و با یک شرایط بهتری پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج خودروی 405 از سبد محصولات ایران خودرو از خرداد ماه 99

خروج خودروی 405 از سبد محصولات ایران خودرو از خرداد ماه 99