مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 21:002019-11-29پزشكي

مقابل تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران سکوت نکنید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه هایی از ­جامعه بین الملل خواست دربرابر تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران سکوت نکنند.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی مذاکرات بعمل آمده در جلسات متعدد قرارگاه تامین دارو و تجهیزات پزشکی، در نامه هایی جداگانه، اهداف ظالمانه و غیرانسانی تحریم های امریکا علیه مردم ایران را برای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و هنریتا فور رییس صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) تشریح کرد.

در این نامه ها به محدودیت های شدید اعمال شده و اقدامات تهدیدی و ضدبشری یکجانبه امریکا در مسیر تهیه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی برای تمام مردم ایران، برخلاف ادعا های آمریکا، اشاره شده است.

در این نامه ها آمده است:همانگونه که استحضار دارید مردم شجاع ایران، قربانی توطئه ها و تحریم های اقتصادی که توسط دولت ایالات متحده آمریکا اعمال گردیده، شده اند.

محدودیت های شدید اعمال شده با اقدامات تهدیدی یکجانبه امریکا، غیرممکن ساختن تهیه و واردات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی برای تمام مردم ایران را هدف گرفته است.

بنا بر ادعای آمریکا، این تحریم های شدید ظاهراً شامل داروها، غذا و تجهیزات پزشکی نمی شود، در حالیکه عملا توقف مراودات بانکی در سیستم های بین المللی بانکی و اعمال محدودیت های جدید با درخواست اطلاعات دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران سکوت نکنید

مقابل تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران سکوت نکنید