مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 22:102019-11-29اقتصادي

آب خوش از گلوی تولیدکنندگان ماهی خرمشهر پایین نمی رود


یکی طلا فروخته، دیگری وام گرفته، آن یکی ماشینش را فروخته و فرد دیگری خانه اش را گرو گذاشته تا بانک با ریش سفیدی دولت، قبول کند و وامی بدهد تا با آن بتوانند زمین های شور خرمشهر را شیرین کنند و پرورش ماهی راه بیندازند.

- ایسنا/تهران یکی طلا فروخته، دیگری وام گرفته، آن یکی ماشینش را فروخته و فرد دیگری خانه اش را گرو گذاشته تا بانک با ریش سفیدی دولت، قبول کند و وامی بدهد تا با آن بتوانند زمین های شور خرمشهر را شیرین کنند و پرورش ماهی راه بیندازند.

پیر شدند تا زمین شد برایشان مزرعه؛ از شور بودن زمین گرفته تا خشکسالی و بیماری هایی که به جان ماهی افتاد را تحمل کردند تا به امروز که با سیلاب امسال خوزستان امیدوار شدند به کسب درآمد اما انگار قرار نیست آب خوش از گلوی تولیدکنندگان ماهی خرمشهر پایین برود چرا که حالا بانک عامل یعنی بانک سپه دیگر حاضر به امهال وام شان نیست و می گوید حدود پنج سال از دریافت وام این گروه گذشته و دیگر نمی تواند صبر کند.

از آن سو پرورش دهندگان ماهی می گویند هنوز از خسارت خشکسالی سرشان را بالا نگرفته اند و نه تنها خسارت خشکسالی شان از سوی دولت پرداخت نشده که با امهال وام شان هم موافقت نکرده اند؛ حالا آنها مانده اند و کلی قرض مانده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خوش از گلوی تولیدکنندگان ماهی خرمشهر پایین نمی رود

آب خوش از گلوی تولیدکنندگان ماهی خرمشهر پایین نمی رود