مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 01:102019-11-29بين الملل

درمان بیماران تحت تاثیر تحریم ها/جلوی ورود دارو را گرفته اند


وزیر بهداشت در نامه هایی جداگانه، اهداف ظالمانه و غیرانسانی تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس صندوق کودکان ملل متحد( یونیسف) تشریح کرد.

- وزیر بهداشت در نامه هایی جداگانه، اهداف ظالمانه و غیرانسانی تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس صندوق کودکان ملل متحد( یونیسف) تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی، در این نامه ها عنوان داشته است: همانگونه که استحضار دارید مردم شجاع ایران، قربانی توطئه ها و تحریم های اقتصادی که توسط دولت ایالات متحده آمریکا اعمال گردیده، شده اند.

محدودیت های شدید اعمال شده با اقدامات تهدیدی یکجانبه آمریکا، غیرممکن ساختن تهیه و واردات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی برای تمام مردم ایران را هدف گرفته است.

بنا بر ادعای آمریکا، این تحریم های شدید ظاهراً شامل داروها، غذا و تجهیزات پزشکی نمی شود، در حالی که عملا توقف مراودات بانکی در سیستم های بین المللی بانکی و اعمال محدودیت های جدید با درخواست اطلاعات دقیق درباره شرکت های ایرانی که طرف معامله شرکت خارجی قرار می گیرند، نمی تواند به غیر از تلاش های عمدی برای توقف واردات و تهیه چنین کالاهایی برای مردم نیازمند تلقی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران تحت تاثیر تحریم ها/جلوی ورود دارو را گرفته اند

درمان بیماران تحت تاثیر تحریم ها/جلوی ورود دارو را گرفته اند