مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 05:452019-11-30فرهنگي

جشنواره چتر زندگی ظرفیتی مهم در ثبت برندی جدید برای یزد


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد جشنواره تئاتر چتر زندگی را ظرفیت قابل توجهی برای ثبت برندی جدید در حوزه گردشگری یزد عنوان کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد جشنواره تئاتر چتر زندگی را ظرفیت قابل توجهی برای ثبت برندی جدید در حوزه گردشگری یزد عنوان کرد.

سید مصطفی فاطمی شب گذشته هشتم آذرماه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر چتر زندگی در یزد، اظهار کرد: این جشنواره تئاتر می تواند یزد را در حوزه گردشگری رویدادهای فرهنگی و هنری معرفی و با توجه به ثبت یزد به عنوان پایتخت هنرهای نوین، امیدوار به ثبت برند جدیدی در این حوزه کند.

وی با بیان این که جشنواره تئاتر زندگی می تواند منجر به تقویت گردشگری شبانه در یزد شود، تصریح کرد: یکی از انواع گردشگری که می توان در یزد شاهد رونق و پویایی آن بود، گردشگری شبانه است که این تئاتر می تواند ظرفیت قابل توجهی برای این حوزه باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان حمایت از هنرمندان را یکی از ظرفیت های دیگر این جشنواره برشمرد و گفت: به تازگی در استان یزد شاهد حمایت و علاقمندی به حوزه تئاتر هستیم و این جشنواره می تواند هنرمندان این قشر و سایر هنرمندان دیگر استان را مورد حمایت قرار دهد، از طرفی فعالیت های فرهنگی و هنری این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره چتر زندگی ظرفیتی مهم در ثبت برندی جدید برای یزد

جشنواره چتر زندگی ظرفیتی مهم در ثبت برندی جدید برای یزد