مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-30بين الملل

در انتخابات انگلیس مداخله نکن


خیلی خوب است رییس جمهور آمریکا زمانی که هفته آینده برای شرکت در اجلاس ناتو به لندن سفر می کند، در انتخابات انگلیس مداخله نکند - به نقل از رویترز ، بوریس جانسون، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ هنگام سفر به انگلیس در انتخابات این کشور مداخله نکند.

نخست وزیر انگلیس گفت: خیلی خوب خواهد شد اگر رییس جمهور آمریکا زمانی که هفته آینده برای شرکت در اجلاس ناتو به لندن سفر می کند، در انتخابات انگلیس مداخله نکند.

ترامپ در ماه اکتبر با بیان اینکه جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، گزینه نامناسبی برای نخست وزیری خواهد بود، تاکید کرد، جانسون باید با نایجل فاراژ، رهبر حزب برگزیت، به توافق دست یابد.

روز جمعه یک مقام ارشد دولت ترامپ، به خبرنگاران گفت: ترامپ از هیچی آگاهی ندارد و باز هم در انتخابات دیگر کشور ها مداخله می کند اما محافظه کاران ارشد انگلیس نگرانند که مبادا ترامپ زمانی که در لندن است، آنهم تنها یک هفته پیش از انتخابات 12 دسامبر بر مبارزات تبلیغاتی تاثیر بگذارد.

نتایج نظرسنجی ها از آن حکایت دارد که جانسون احتمالا برنده انتخابات خواهد بود.

جانسون 55 ساله، در گفتگو با رادیو ال بی سی [LBC]گفت: بهترین کار برای دوستان و متحدان نزدیکی مانند آمریکا و انگلیس این است که در انتخابات یکدیگر مداخله نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات انگلیس مداخله نکن

در انتخابات انگلیس مداخله نکن