مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:262019-11-30بين الملل

پنجمین کنفرانس بین المللی پل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود


پنجمین کنفرانس بین المللی پل با شرکت جمعی از اساتید داخلی و خارجی 26 و 27 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که به شرکت کنندگان گواهینامه دو زبانه اعطا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور متخصصان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، استرالیا، مالزی، کانادا و پرتغال برگزار می شود.

شرکت در این کنفرانس و کارگاه های آموزشی دارای امتیاز لازم برای ارتقای پایه رشته عمران بوده و به شرکت کنندگان در کنفرانس و کارگاه های آن یک گواهینامه معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی اهداء خواهد شد.

پنجمین کنفرانس بین المللی پل با مشارکت دانشگاه های تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر طوسی و تفرش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی موضوعات پایش سلامت پل ها، ایده های خلاقانه از نظر استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت پل ها است.

در این کنفرانس دو روزه 4 کارگاه آموزشی با محوریت طراحی و بهسازی پل ها، پایش سلامت پل، بهسازی لرزه ای پل ها، هیدرولیک و هیدرولوژی پل ها نیز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کنفرانس بین المللی پل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

پنجمین کنفرانس بین المللی پل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود