مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:302019-11-30ورزشي

آیا الناز رکابی شانسی برای حضور در المپیک 2020 دارد؟


الناز رکابی بانوی سنگنورد ایران در روز گذشته در مسابقات انتخابی المپیک فرانسه شرکت کرده بود که در مجموع بیست و یکم شد و نتوانست به فینال برسد.

- حال سوال اساسی این است که آیا رکابی شانس حضور در المپیک را از دست داده است یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الناز رکابی تنها نمایده ایران در مسابقات سنگنوردی انتخابی المپیک 2020 توکیو در تولوز فرانسه شرکت کرده بود.

این مسابقات در دور مقدماتی در روز گذشته (جمعه) برگزار شده بود و این بانوی سنگنورد در مجموع این رقابت ها در رده 21 ایستاد.

با این نتایج رکابی از دور مقدماتی این رقابت ها حذف شد.

رکابی با 22 سنگنورد به رقابت پرداخت.

حال سوالی که بسیاری از علاقه مندان سنگنوردی می پرسند این است که آیا رکابی شانس المپیکی شدن را به طور کل از دست داده است؟ سوالی که به طور شفاف در هیچ رسانه ای وجود ندارد.

محمد امین حواله دار نژاد، مسئول بین الملل فدراسیون کوه نوردی در گفت و گو با ایسنا، در باره شانس رکابی برای حضور در مسابقات المپیک توکیو، گفت: مسابقات انتخابی المپیک سنگنوردی چهار مرحله دارد که دو مرحله آن سپری شده است.

یکی از آن مسابقات قهرمانی جهان 2019 بود که یک تعدادی ورزشکار انتخاب شدند و یکی دیگر هم مسابقات جاری فرانسه است که خانم رکابی نتوانست در آنجا کسب سهمیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا الناز رکابی شانسی برای حضور در المپیک 2020 دارد؟

آیا الناز رکابی شانسی برای حضور در المپیک 2020 دارد؟