مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:352019-11-30بين الملل

درخواست سوریه برای جلسه سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره دوما


دمشق خواهان برگزاری جلسه سازمان منع تسلیحات شیمیایی برای بحث درباره گزارش این سازمان درباره حمله شیمیایی مورد ادعا در منطقه دوما شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، دولت سوریه خواهان برگزاری جلسه سازمان منع تسلیحات شیمیایی برای بحث درباره گزارش این سازمان درباره حمله شیمیایی مورد ادعا در منطقه دوما شد.

دمشق نگرانی خود را از محتوای نامه نگاری یکی از اعضای تیم حقیقت یاب به دفتر مدیرکل سازمان منع تسلیحات شیمیایی که اخیرا به بیرون درز کرد، بیان داشت.

این نامه به دستکاری در گزارش سازمان ممنوعیت سلاح های شیمیایی درباره ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در شهر دوما در حومه دمشق و تحریف واقعیت ها درباره این پرونده اشاره شده است.

بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ممنوعیت سلاح های شیمیایی در بیست و چهارمین اجلاس کشورهای ذیربط در لاهه هلند گفت: ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در دوما بهانه ای برای سه کشور غربی آمریکا و فرانسه و انگلیس برای تجاوز نظامی به حاکمیت سوریه شد و در نتیجه تحقیقات هیئت حقیقت یاب و نتایج مطرح شده در گزارش آن حساسیت شدید و پیامدهای مهمی داشته است.

این سه کشور هم اکنون در تلاش برای فشار به منظور سرپوش گذاشتن بر محتوای سند درز کرده هستند و به شدت از اعتباری که اساسا گزارش از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سوریه برای جلسه سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره دوما

درخواست سوریه برای جلسه سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره دوما