مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:362019-11-30بين الملل

جزییاتی از سفر مخفیانه ترامپ به افغانستان


مقامات دولت آمریکا گفته اند، کاخ سفید تدابیری غیرمعمول را برای مخفی نگه داشتن سفر دونالد ترامپ به افغانستان در عید شکرگزاری اعمال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پنجشنبه در سفری اعلام نشده به پایگاه هوایی بگرام در افغانستان رفت و این تنها دومین سفر او در دوران ریاست جمهوری اش به یک منطقه جنگی بوده است.

او در میهمانی شام با بوقلمون از سربازان آمریکایی پذیرایی کرد و پیش از آن که بگوید آمریکا و طالبان امیدوار به از سر گیری مذاکرات صلح هستند، با سربازان عکس یادگاری گرفت.

شاید تعجب برانگیزترین جنبه این سفر 33 ساعته که به گفته سخنگوی کاخ سفید چند هفته برای برنامه ریزی آن زمان صرف شده بود، موفقیت دولت واشنگتن در مخفی نگه داشتن آن تا اندکی پیش از خروج این رییس جمهوری از افغانستان برای بازگشت به آمریکا بود.

کاخ سفید در این خصوص صرفا به حلقه بسیار نزدیکی از مقامات آمریکایی اطلاع داد.

روز سه شنبه، ترامپ طبق برنامه قبلی به اقامتگاه مارالاگو در فلوریدا سفر کرد و خبرنگارانی هم که همیشه او را در تمامی سفرها همراهی می کنند، کنارش بودند.

هنگامی که این خبرنگاران طبق برنامه ریزی های صورت گرفته منتظر حضور او برای کنفرانسی تلفنی با سربازان در عصر پنجشنبه بودند، متوجه شدند که او به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از سفر مخفیانه ترامپ به افغانستان

جزییاتی از سفر مخفیانه ترامپ به افغانستان