مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:202019-11-30سياسي

نرخ مشارکت اردبیلی ها در اکثر انتخابات بیشتر از میانگین کشوری است


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مشارکت مردم اردبیل در اکثر انتخابات برگزار شده بیشتر از میانگین کشوری گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: مشارکت اردبیلی ها در نقاط مختلف استان در اکثر انتخابات برگزار شده بیشتر از میانگین کشوری گزارش شده است.

به گفته وی بیشترین میزان حضور اهالی استان اردبیل در انتخابات مجلس شورای اسلامی مربوط به دوره پنجم با 70/36 درصد مشارکت بود که امیدواریم در سال جاری نیز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رأی باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: طبق قانون در سال جاری از استان اردبیل هفت نماینده در پنج حوزه انتخابیه راهی خانه ملت خواهند شد.

ندایی عنوان کرد: سه نماینده از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، یک نماینده از حوزه خلخال و کوثر، یک نماینده از حوزه انتخابیه گرمی، یک نماینده از مشگین شهر و یک نماینده نیز از حوزه های انتخابیه اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

وی با بیان اینکه کاندیداها برای ثبت نام در انتخابات محجلس شورای اسلامی از آوردن حامیان و طرفداران خود به فرمانداری خودداری نمایند تا روند ثبت نام به شکل مطلوبی انجام پذیرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مشارکت اردبیلی ها در اکثر انتخابات بیشتر از میانگین کشوری است

نرخ مشارکت اردبیلی ها در اکثر انتخابات بیشتر از میانگین کشوری است