مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-30ورزشي

اسبقی: کسب سهمیه کار عجیب و غریبی نیست/ امیدوارم اتفاق ریو تکرار نشود


دارنده نشان طلای مسابقات جهانی تکواندو گفت: کسب سهمیه المپیک در مسکو به نظرم کار عجیب و غریبی نیست و ما می توانیم سه سهمیه را کسب کنیم به شرطی که بچه ها روز مسابقات خودشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی تکواندو کشورمان فردا(یک شنبه) 10 آذرماه راهی روسیه می شوند.

 آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

این مسابقات از روز جمعه 16 آذرماه آغاز خواهد شد.

بهنام اسبقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که هفته گذشته در سالن مسابقات لیگ برتر تکواندو حضور داشتید، به نظر شما شرایط فنی مسابقات لیگ برتر نسبت به دوره های گذشته بهتر شده است یا خیر، گفت: برای تماشای مسابقات در سالن مسابقات لیگ برتر تکواندو حضور داشتم و مسابقات را از نزدیک تماشا کردم، لیگ برتر تکواندو نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده است، اما از لحاظ قراردادهای مالی، افت بسیار فاحشی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقی: کسب سهمیه کار عجیب و غریبی نیست/ امیدوارم اتفاق ریو تکرار نشود

اسبقی: کسب سهمیه کار عجیب و غریبی نیست/ امیدوارم اتفاق ریو تکرار نشود