مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 08:562019-11-30سياسي

اختصاص نیمی از اعتبارات آبرسانی گلستان به شرق این استان


نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال گذشته بودجه استان در بخش آبرسانی حدود 200 میلیارد تومان بود که از این میزان نزدیک به 100 میلیارد تومان آن در چهار شهرستان شرق استان هزینه شد.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال گذشته بودجه استان در بخش آبرسانی حدود 200 میلیارد تومان بود که از این میزان نزدیک به 100 میلیارد تومان آن در چهار شهرستان شرق استان هزینه شد.

شهرام کوسه غراوی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا-منطقه گلستان با اشاره به اینکه منطقه شرق گلستان دارای بیشترین تعداد روستاها در استان است، اظهار کرد: این منطقه با توجه به کمتر توسعه یافتگی و محرومیتی که دارد، نیاز به توجه ویژه تری داشت که در این راستا با دعوت از مسئولین ارشد کشوری و جذب اعتبارات، سعی شد مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش آبرسانی، گفت: شاخص برخورداری آب در شهرستان مراوه تپه از 40 درصد به 60 درصد افزایش یافته است.

نماینده مردم شرق استان در مجلس با اشاره به تلاش برای در نظر گرفتن ردیف خاص برای ساخت بیمارستان 91 تختخوابی در گالیکش، افزود: در حال حاضر این بیمارستان در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نیمی از اعتبارات آبرسانی گلستان به شرق این استان

اختصاص نیمی از اعتبارات آبرسانی گلستان به شرق این استان