مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 09:562019-11-30اجتماعي

علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان شد


بر اساس حکم فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علیرضا نوری را به عنوان مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد.

  فاضل نظری در این حکم با بیان این که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه ها و کیفی سازی فعالیت ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف مند مهارت ها و مقوله های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی تاکید کرده است.

  وی اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران کانون این استان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسؤولان دستگاه های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام های موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان شد

علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان شد