مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-30اقتصادي

300 تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود


معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: امسال 300 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان میلاد کریمی ظهر امروز در کمیسیون خدمات شهری با بیان اینکه در زمینه نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی در کشور اقدامات اندکی انجام شده است، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 100 تاکسی فرسوده در همدان وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی انجام شده خارج کردن 300 دستگاه پیکان فرسوده از ناوگان تاکسیرانی همدان تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی همدان با تعدادی از بانک های همدان برای ارائه تسهیلات به تاکسی داران و نوسازی ناوگان مذاکره شده و در نهایت یکی از بانک ها پرداخت 30 میلیون تومان وام 4 درصدی به هر تاکسی دار را قبول کرد.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان نیز 20 میلیون تومان تسهیلات به رانندگان تاکسی های فرسوده پرداخت می کند تا با وام اخذ شده نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام کنند، گفت: در حال حاضر برای شهر همدان سهمیه نوسازی 300 تاکسی نهایی شده و کار ها تا حدی انجام شده است.

کریمی با بیان اینکه اگر نوسازی ناوگان صورت نگیرد در واقع کاری در مجموعه تاکسیرانی انجام نشده است، اظهار داشت: تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود

300 تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود