مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 10:382019-11-30اجتماعي

پیش بینی بارش برف و باران از روز دوشنبه در اصفهان


کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه از روز دوشنبه این هفته با ورود امواج ناپایدار، هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد، - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه از روز دوشنبه این هفته با ورود امواج ناپایدار، هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد، گفت: از روز دوشنبه تا اواخر روز سه شنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش برف و باران در اصفهان و مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اواخر روز یکشنبه در استان اصفهان است.

بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و در مناطق مرکزی و صنعتی نیز شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده های جوی تا مرز ناسالم برای گروه های حساس مهیاست.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت، افزود: دمای شهر اصفهان در این مدت با بیشینه 15 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه 3 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و باران از روز دوشنبه در اصفهان

پیش بینی بارش برف و باران از روز دوشنبه در اصفهان