مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:172019-11-30اقتصادي

هیچ یک از مرغداری های اسدآباد بیمه نیستند


معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای 30 واحد مرغداری صنعتی بوده که صددرصد از این تعداد مرغداری ها بیمه نیست.

- ایسنا/همدان معاون فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای 30 واحد مرغداری صنعتی بوده که صددرصد از این تعداد مرغداری ها بیمه نیست.

حمزه عبدکوند در ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: به علت عدم پرداخت خسارت ناشی از تلفات به مرغداری ها و نپرداختن این خسارت ها توسط بیمه به مرغداری ها، واحدها چندان رغبتی برای بیمه مرغداری های خود ندارند و این امر موجب شده تا در صورت هر گونه تلفات و یا خسارت به هر نوعی اطلاع دقیقی از وضعیت مرغداری ها وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ماهیانه به صورت میانگین در مجموع مرغداری های اسدآباد 110 تا 115 هزار قطعه جوجه ریزی دارند، افزود: از تعداد 30 واحد مرغداری صنعتی اسدآباد در حال حاضر هشت واحد غیرفعال است.

عبدکوند خاطرنشان کرد: پوشش بیمه ای مرغداری های صنعتی موجب آن خواهد بود که در صورت مواجه شدن با هر مشکلی از آمار هر گونه خسارت و تلفات به نحو صحیح اطلاع لازم وجود داشته باشد که باید در این راستا مرغداری ها را نسبت به این امر ترغیب کرده و نظارت بر مرغداری ها به علت بیمه نبودن تشدید و تقویت بیشتری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از مرغداری های اسدآباد بیمه نیستند

هیچ یک از مرغداری های اسدآباد بیمه نیستند