چاپ کتابی درباره 50 گام موثر در بازاریابی محتواییکتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» نوشته راضیه روستا توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شد. - کتاب 50 گام موثر در بازاریابی محتوایی نوشته راضیه روستا توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب 50 گام موثر در بازاریابی محتوایی نوشته راضیه روستا به تازگی توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شده است. این ناشر پیش از این کتاب، ترجمه دو کتاب اسرار فتح قله گوگل ( 200 فاکتور موثر بر سئو) و شبکه متخصصان (120 گام برای حضور موثر در لینکدین) را منتشر کرده است. ایده اصلی تولید این کتاب از کتابی الکترونیکی با همین نام گرفته شده است که در آن دومینیک سورنتینو در یک فایل 39 صفحه ای به صورت مختصر و مفید، ابزارهای کلیدی بازاریابی محتوایی را به سرعت مرور کرده است. حمید روستا در مقدمه ای که برای این کتاب نوشته می گوید دو دهه قبل که پدیده تلفن همراه، تازه وارد ایران شده بود، کسانی که قصد خرید گوشی داشتند، گزینه های محدودی پیش روی خود می دیدند، نوکیا با چند مدل محدود بازار را قبضه کرده بود. برندهایی همچون آلکاتل، سونی اریکسون و صاایران هم هرکدام با یکی،دو مدل سهم بسیار اندکی از بازار را به خود اختصاص داده بودند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |