مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:302019-11-30اقتصادي

افزایش ظرفیت قطار تهران-آنکارا/ تهران-استانبول همچنان در حال مذاکره


معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد: در صورت افزایش تقاضا و بالا رفتن ضریب اشغال واگن های مسافری، می توانیم ظرفیت این قطارها را تا 370 نفر در هفته افزایش دهیم و برای راه اندازی قطار تهران -استانبول هیچ مشکلی از نظر زیرساخت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهم مرداد ماه امسال قطار تهران – آنکارا با ظرفیت 250 نفر راه اندازی شد که قرار بود چهارشنبه هر هفته تهران را به مقصد پایتخت ترکیه ترک کند.

در ادامه با توجه به افزایش استقبال و تقاضای مردم، برنامه افزایش ظرفیت این قطار در دستور کار قرار گرفت و برنامه ریزی و مذاکرات به سمتی پیش رفت که پس از راه اندازی قطار تهران – وان و تهران – آنکارا سومین مقصد پایتخت ایران به سمت این همسایه غربی، استانبول باشد.

میرحسن موسوی -معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران- در این باره به ایسنا گفت: در صورت استقبال مسافران از قطار تهران–آنکارا متناسب با تقاضای سفر می توانیم نسبت به افزایش ظرفیت این قطار اقدام کنیم که در وهله نخست می توانیم تا سه واگن به این قطار اضافه کنیم که در هفته حدود 120 نفر ظرفیت اضافه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در صورت اینکه ضریب اشغال قطار تهران–آنکارا به بالای 90 درصد برسد این کار را انجام می دهیم و اگر باز هم ضریب اشغال آن به حدی برسد که نتوانیم واگن اضافه کنیم قطعا تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت قطار تهران-آنکارا/ تهران-استانبول همچنان در حال مذاکره

افزایش ظرفیت قطار تهران-آنکارا/ تهران-استانبول همچنان در حال مذاکره