مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-30اجتماعي

هوای یزد مه آلود است نه آلوده!


 رییس اداره کل محیط زیست یزد با اشاره به این که هوای یزد در شاخص های کیفی سالم قرار دارد، گفت: افزایش رطوبت در اکثر ساعات به خصوص اوایل صبح و شب ها منجر به پدیدار شدن پدیده مه در سطح شهر شده که بعضاً با آلودگی‎ هوا اشتباه گرفته می شود.

- ایسنا/یزد  رییس اداره کل محیط زیست یزد با اشاره به این که هوای یزد در شاخص های کیفی سالم قرار دارد، گفت: افزایش رطوبت در اکثر ساعات به خصوص اوایل صبح و شب ها منجر به پدیدار شدن پدیده مه در سطح شهر شده که بعضاً با آلودگی‎ هوا اشتباه گرفته می شود.

نیره پورملایی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که وضعیت کیفی هوا در شهر یزد با شروع فصل سرد در بعضی ایام و در ساعات اولیه صبح به دلیل وارونگی دما بعضاً در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد، اظهار کرد: حتی در بعضی روزها به دلیل وزش بادهای فصلی در بعضی ساعات، شاخص کیفی هوا در وضعیت ناسالم قرار می گیرد که در اکثر موارد ناپایدار است ولی معمولاً در ساعات بعدی برطرف می شود.

وی از اندازه گیری وضعیت کیفی هوا به صورت لحظه ای توسط ایستگاه های سنجش آلایندگی یاد کرد و گفت: اعداد بدست آمده به صورت ساعتی و 24 ساعته در سامانه پایش کیفی هوا که برای عموم مردم قابل مشاهده است، ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای یزد مه آلود است نه آلوده!

هوای یزد مه آلود است نه آلوده!