مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:502019-11-30اجتماعي

آمادگی آموزش و پرورش برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در آبپخش


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مطالبه مردم در خصوص ایجاد اردوگاه دانش آموزی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در صورت همکاری و پیگیری شهرداری و دیگر مجموعه ها پای کار است و سعی می کند تا در این خصوص و ایجاد اردوگاه اقدام لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیمراد کرمی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آبپخش مطالبه گری در فرایند اداری و مالی را بسیسار مهم دانست و اظهار داشت: مطالبه گری مردم آبپخش و پیگیری مجموعه ها و مسؤولان این منطقه باعث ایجاد منطقه آموزشی آبپخش شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این منطقه آموزشی به دلیل نوپا بودن مشکلات بیشتری نسبت به مناطق دیگر دارد گفت: سهم آموزش و پرورش آبپخش در نیروهای اداری فقط 17 نفر است که این تعداد باید افزایش پیدا کند و در این راستا سعی می شود که چند نیروی اداری به این منطقه افزوده شود.

وی به بند 3  قانون 13 شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت هر بخش نیاز به همکاری همه نهادهای دولتی و مردمی است و شهرداری و شورای اسلامی آبپخش می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح آموزشی مردم این منطقه داشته باشد.

کرمی در خصوص چالش پیش آمده برای دانشگاه آزاد آبپخش گفت: آموزش و پرورش در زمینه فرهنگی هیچ کوتاهی نخواهد داشت و بیشترین همکاری را با دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آموزش و پرورش برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در آبپخش

آمادگی آموزش و پرورش برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در آبپخش