مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:592019-11-30سياسي

اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر


مراسم هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر برگزار می شود.

- اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر مراسم هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل موسسه بقاع متبرک و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم، دوشنبه 11 آذر، ساعت 10 صبح با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان کاشمر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد افزود:در حاشیه این مراسم کارگاه های خوشنویسی، نقاشی و طراحی با مضامین زیارتگاه و چهره شهید مدرس(ره) با حضور هنرمندان برجسته خراسان رضوی و شهرستان کاشمر برپا می شود.

وی با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره شعر رضوی در این مراسم افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا سه ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آیت الله سید حسن مدرس فقیه مجاهد، عالم پرهیزگار و از چهره‎های درخشان تاریخ تشیع است که در دهم آذر سال 1316 به دست ماموران رضاخان به شهادت رسید.

زیارتگاه این شهید والا مقام در کاشمر به همت آستان قدس رضوی به قطب بزرگ فرهنگی تبدیل شده که همه روزه میزبان جمع زیادی از علاقه مندان به راه و اندیشه این شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر

اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مدرس(ره) در کاشمر