مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-30فرهنگي

جشنواره فیلم «مراکش» شروع به کار کرد/ تجلیل از سینمای استرالیا


تیلدا سوینتون و نائومی واتس از چهره های سینمایی بودند که دیشب در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم «مراکش» روی فرش قرمز رفتند.

- تیلدا سوینتون و نائومی واتس از چهره های سینمایی بودند که دیشب در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مراکش روی فرش قرمز رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم مراکش دیشب (جمعه) کارش را با حضور شماری از چهره های مشهور روی فرش قرمز و نیز سخنان تاثیرگذار تیلدا سوینتون رییس هیات داوران امسال، شروع کرد.

این جشنواره که از سال 2001 شروع به کار کرده، جایگاهی استراتژیک در پیوند فرهنگ های مختلف و همراه کردن استعدادهای فیلمسازی از چهار گوشه جهان دارد و هر سال فیلم های پرفروش هالیوودی تا فیلم های هنری احساس برانگیز را در کنار هم به نمایش درمی آورد.

امسال 14 فیلم در بخش رقابتی حضور دارند.

پیش از این که سوینتون به عنوان رییس هیات داوران روی صحنه برود کلیپی از نقش آفرینی های متنوع او در فیلم های مختلف از برف روب تا هتل بزرگ بوداپست به نمایش درآمد.

این بازیگر سرشناس که نخستین بار بود در این جشنواره حضور می یافت، این حضور را مایه مباهات خود خواند و گفت این جشنواره چهره های مختلف را از گوشه و کنار جهان زیر آسمان آفریقا گرد می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم «مراکش» شروع به کار کرد/ تجلیل از سینمای استرالیا

جشنواره فیلم «مراکش» شروع به کار کرد/ تجلیل از سینمای استرالیا