مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 12:502019-11-30اقتصادي

بزرگترین ترمینال محصولات کشاورزی تهران افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاید خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اقتصاد روستا و روستاییان در ایران وابستگی مستقیم به کشاورزی و دام پروری دارد و معمولا درآمد اصلی چند میلیون روستایی (حدود 30 درصد جمعیت کشور) از .

- با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و مشارکت و استفاده از ظرفیت های سازمان تعاون روستایی استان تهران، بزرگترین ترمینال میوه و تره بار کشور به زودی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاید خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اقتصاد روستا و روستاییان در ایران وابستگی مستقیم به کشاورزی و دام پروری دارد و معمولا درآمد اصلی چند میلیون روستایی (حدود 30 درصد جمعیت کشور) از طریق کار روی زمین های کشاورزی و باغات و تولید محصولات کشاورزی و باغی تامین می شود.

در این بین و در سال های گذشته تکنولوژی روز و استفاده از فضای وب و شبکه های اجتماعی هم به کمک کشاورزان آمده و بسیاری از آن ها برای فروش محصولات خود از فضای وب استفاده می کنند و سایت های بسیار و استارت آپ هایی راه اندازی شده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم ارائه دستاورد های دولت در توسعه زیر ساخت های روستایی گفت: با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در روستاها، توسعه شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ترمینال محصولات کشاورزی تهران افتتاح می شود

بزرگترین ترمینال محصولات کشاورزی تهران افتتاح می شود