مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 13:052019-11-30ورزشي

رشته ورزشی دو رعد معرفی و ثبت شود


رییس گروه مشارکت و هماهنگی در ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشورگفت: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد معرفی و ثبت ملی دو رعد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آذین ساکی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بوشهر با تقدیر از کمک های مادی و معنوی این دانشگاه به توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر، اظهار داشت: از طرح دو رعد استقبال می کنیم و انتظار داریم قهرمانان و ملی پوشان تیم های ملی نیز در این رویداد بزرگ کشوری شرکت کنند.

رییس گروه مشارکت و هماهنگی در ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور در رابطه با رویداد بزرگ دو رعد که در اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار می شود، بیان داشت:  نیاز است که برگزاری این رویداد را از پایه محکم کنیم و یک پروپوزال قوی و عامه پسند از تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر ارائه شود تا با تعامل وزارت ورزش و جوانان، شاهد رشد و شکوفایی و معرفی بهتر این طرح بزرگ فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و جهان باشیم.

وی از نگاه ویژه دستگاه ورزش و جوانان به این رویداد بزرگ کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: این رویداد از بهترین و بزرگترین طرح های ورزشی در کشور خواهد بود و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد معرفی و ثبت ملی آن باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته ورزشی دو رعد معرفی و ثبت شود

رشته ورزشی دو رعد معرفی و ثبت شود