مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 13:062019-11-30سياسي

تقدیر از هوشمندی پلیس و همکاری مردم در حوادث اخیر


نمایندگان استان مرکزی در جلسه با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان از درایت و هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی در حوادث اخیر کشور قدر دانی کردند.

- مرکز اراک؛ در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی با فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان مرکزی ، گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در مباحث مختلف امنیتی ، اجتماعی و اقدامات پلیس در حوادث اخیر ارایه شد.

حجت الاسلام سلیمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما به تشریح جزییات این جلسه پرداخت و گفت: در این جلسه مسئولان گزارشی از مبارزه با قاچاق کالا ، سرقت، مسائل امنیتی و مباحث کارگری در استان ارایه دادند.

حجت الاسلام سلیمی افزود: نیروی انتظامی استان مرکزی با همراهی مردم خوش درخشیده و ارتباطات تنگاتنگ با بدنه جامعه داشته و پویا و موفق عمل کرده و در عین حال اجازه خودنمایی به اشراری که قصد وارد کردن خسارت به اموال مردم را در حوادث اخبر داشتند، نداده است .

وی ادامه داد: وضعیت نیروی انتظامی استان وضعیت قابل اعتنایی است و با مدیریتی مقتدر ، شجاع و غیور و وطن دوست و معتقد به مسیر امام، شهدا و ولایت در مسیر تعالی گام برمی دارد و ازگذشته این نیرو پویاتر و توانمند تر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از هوشمندی پلیس و همکاری مردم در حوادث اخیر

تقدیر از هوشمندی پلیس و همکاری مردم در حوادث اخیر