مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 15:102019-11-30پزشكي

مجهز شدن آمبولانس های نیشابور به دستگاه تله مدیسن


با کمک یک خیر نیک اندیش آمبولانس های شهرستان نیشابور مجهز به دستگاه تله مدیسن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور گفت : به همت خیر نیک اندیش مهندس عبدالرضا وکیلی امبولانس های این شهر بعنوان اولین شهر در کشور مجهز به دستگاه تله مدیسین شد.

دکتر مشار افزود: این دستگاه برای تسریع در تشخیص سکته قلبی بیماران و اقدامات درمانی به موقع، ارتباط زنده، تصویری و صوتی با تکنیسین های اورژانس و امکان ارسال نوار قلب به پزشک متخصص را فراهم می کند و بعد از آن، بیمار مبتلا به سکته قلبی به صورت مستقیم به بخش آنژیوگرافی منتقل می شود.

وی با اشاره به تحویل 13 دستگاه آمبوالانس بنز 315 دو دیفرانسیل از سازمان اورژانس کشور که دو دستگاه برای مسیرهای صعب العبور است عنوان کرد: با تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس نیشابور، قادر هستیم به دورترین نقاط به حادثه دیدگان خدمت ارائه دهیم.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس هوایی به همت و پیگیری ریاست دانشکده و مسئولان افزود: نیشابور تنها شهری در کشور است که در آن بالگرد نظامی، در خارج از پایگاه نظامی مستقر و به عنوان پایگاه نمونه کشوری شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجهز شدن آمبولانس های نیشابور به دستگاه تله مدیسن

مجهز شدن آمبولانس های نیشابور به دستگاه تله مدیسن