مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 16:252019-11-30سياسي

اختصاص یک سرای محله به معلولان در هر منطقه تهران


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره اینکه در سالجاری به اصلاح ساختمان های موجود شهری پرداخته ایم و در هر منطقه یک سرای محله به صورت کامل برای افراد نابینا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با اشاره به اینکه 39 سال در کنار برادرش که دارای معلولیت است زندگی کرده گفت: این هم زیستی به من آموخته که معلولیت معیار سنجش ویژگی های انسانی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه نخبگان زیادی در جامعه دارای معلولیت هستند و نشان داده اند که معلولیت محدودیت نیست، خاطرنشان کرد: با تسهیلگری در حوزه معلولان میتوان منشا خیرات و برکات بسیاری شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیران شهری با توجه به تنوع جامعه باید برنامه ریزی کنند، گفت: حدود 15 درصد افراد جامعه را معلولان تشکیل می دهند  و تنها بخشی از نیازهای آنها توانبخشی پزشکی است.

وی افزود: بخشی از این توانمندی ها باید مبتنی بر توانبخشی اجتماعی باشد تا بستر سازی به منظور حضور و مشارکت این افراد در جامعه فراهم شود.

جوادی یگانه خاطر نشان کرد: اهتمام مدیران شهری بر این است که گروههای با نیازهای خاص حق برابری در فرصت های اجتماعی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک سرای محله به معلولان در هر منطقه تهران

اختصاص یک سرای محله به معلولان در هر منطقه تهران