مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 18:352019-11-30ورزشي

برای المپیک 2020 آمادگی کافی داریم


معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای المپیک 2020 آمادگی کافی داریم تا سکوهای مهمی را کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، جمشید تقی زاده امشب در شورای ورزش ان شهرستان اظهار داشت: امروز افتخار می کنم در جمع ورزشکاران رفسنجان هستم، خیلی از مواردی که مطرح شد می شناسم و می دانم.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: کرمان باشگاه های ورزشی بسیار بزرگی دارد و بعضی رشته ها به صورت حرفه ای کار می شود و شاهد هستیم آن چه در استان کرمان می بینیم افتخارات گذشته تکرار می شود.

وی به موفقیت ورزش در کشور اشاره و ابراز داشت: در رشته ووشو جایگاهی کسب کردیم هرچند چین خودش خواست مسابقات را برگزار کند تا قهرمانی را از ما بگیرند اما نتوانستند.

همچنین در کاراته، شمشیربازی و.

برنامه های خوبی تعریف کردیم.

تقی زاده عنوان داشت: افق های خوبی تعریف کردیم و امروز افتخار ورزش و جوانان کشور این است که برای 2020 آمادگی کافی داریم سهمیه های المپیک را یکی پس از دیگری می گیریم تا در المپیک 2020 سکوهای مهمی را کسب کنیم تا به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در المپیک نقش ویژه ای از ایران برای استکبار جهانی و دشمنان ایران ترسیم کند که ایران بزرگتر از آن است که افراد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای المپیک 2020 آمادگی کافی داریم

برای المپیک 2020 آمادگی کافی داریم