مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-01اقتصادي

حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی ها الکترونیکی می شوند


بنا این است تا اواخر بهمن 8 هزار دست افزار دیگر به دست افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست افزار جریمه کند.

- سردار سید کمال هادیانفر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به هوشمندسازی در پلیس راهور اظهار کرد: قرار است دو کار اساسی در راستای هوشمندسازی پلیس راهور انجام دهیم، این دو کار اساسی یکی در قبض جریمه و دیگری در ترسیم کروکی است.

وی افزود: پلیس راهور سالانه بالغ بر 12 میلیارد تومان پول چاپ اوراق می دهد، در راستای کاهش این هزینه ها و همچنین هوشمندسازی پلیس راهور از ابتدای سال حدود 4 هزار دست افزار به مامورین در پلیس راه و راهور سراسر کشور دادیم که استفاده کنند.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ماموران جرائم را روی آن دست افزارها اعمال می کنند و اینگونه به جای اینکه 4 هزار قبض جریمه چاپ کنیم و هزینه های گزافی از جمله کاغذ قبوض و پانچیست و .

بدهیم یک بار برای دست افزارها هزینه میکنیم.

پلیس راهور تا ابتدای اسفند به 12 هزار دست افزار مجهز می شود سردار هادیانفر بیان کرد: ان شاالله بنا این است تا اواخر بهمن 8 هزار دست افزار دیگر به دست افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام می شود و پلیس یکدست با دست افزار جریمه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی ها الکترونیکی می شوند

حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی ها الکترونیکی می شوند