مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-01سياسي

اجمالی/کنایه رییس شورا به رییس جمهور؛ مردم را در جریان موضوعات قرار دهیم


هر کجا مردم را در جریان موضوعات قرار دهیم خواهیم دید که همیشه یار و مددکار ما هستند، گفت وگو و شفاف صحبت کردن با مردم یکی از وظایفی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در صد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: امید دارم همه زینت اهل بیت بوده و در رفتار و گفتار مایه ملامت و سرزنش اهل بیت نباشیم، این رسالتی برای شیعه بودن ما و گام برداشتن در راستای انجام مأموریت ها است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شدت گرفتن آلودگی هوای اصفهان افزود: امروز دهمین روز است که شهر اصفهان با بحران آلودگی هوا و وجود آلاینده های زیست محیطی روبرو است، پی در پی تعطیل شدن مدارس می طلبد که همه متولیان به این امر توجه ویژه داشته باشند همه دستگاه های دخیل در این موضوع مأموریت و مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرداری باید نتیجه مطالعه ای که قرار بود دانشگاه صنعتی اصفهان انجام دهد و سهم هر مجموعه ای را از آلاینده های زیست محیطی مشخص کند پیگیری نماید؛ تا زمانی که سهم کارخانجات و سازمان ها در آلودگی هوای اصفهان مشخص نشود نمی توان حرف قاطعی زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/کنایه رییس شورا به رییس جمهور؛ مردم را در جریان موضوعات قرار دهیم

اجمالی/کنایه رییس شورا به رییس جمهور؛ مردم را در جریان موضوعات قرار دهیم