مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-01اجتماعي

شهر قم باید دارای شعاع عدم استقرار صنایع باشد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: شهر مقدس قم با توجه به ویژگی های برجسته فرهنگی و اجتماعی، باید دارای شعاع عدم استقرار واحدهای صنعتی و معدنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در دیدار رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان گفت: مسأله محیط زیست در دهه گذشته با توجه به بروز و ظهور چالش های جدی زیست محیطی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی بر ضرورت اتصال میان مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی با دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: امروز مشکلات انباشته ای در حوزه های گوناگون زیست محیطی در کشورمان و استان قم وجود دارد که دانشگاه ها و مراکز پژوهشی باید پاسخ علمی و عملیاتی مناسبی برای آنها داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نگاه علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی به مسائل مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: از استان قم انتظار می رود که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه در حوزه محیط زیست، مبانی نظری قوی و مستحکمی برای تحقق اهداف و مواجهه با مسائل داشته باشد.

وی با بیان اینکه سطح پایین سواد زیست محیطی و عدم آشنایی و آگاهی نسبت به این حوزه بسیار مشکل آفرین است، اظهار کرد: شهر قم در حوزه محیط زیست شهری دارای خلأهای جدی بوده و مؤلفه های زیست محیطی در شهرسازی و ساخت و سازها در این شهر مورد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر قم باید دارای شعاع عدم استقرار صنایع باشد

شهر قم باید دارای شعاع عدم استقرار صنایع باشد