مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-01اقتصادي

ساخت خانه تئاتر شهر قزوین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


ساخت خانه تئاتر شهر قزوین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون برای تجهیز آن نیاز به 8 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه سادات قافله باشی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: خانه تئاتر شهر قزوین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون برای تجهیز آن نیاز به 8 میلیارد تومان اعتبار است.

وی بیان کرد: مسؤولان مجموعه مدیریت شهری باید در تامین این اعتبار، اقدامات لازم را در بودجه سال 99 شهرداری قزوین انجام دهند تا بزودی خانه تئاتر شهر افتتاح شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به تملک خانه منصوب به عارف اشاره کرد و گفت: این خانه ظرفیت خوبی برای تبدیل شدن به موزه است تا از آن، علاقمندان استفاده فرهنگی کنند.

قافله باشی با بیان اینکه قزوین صاحب مکتب تعزیه است، ابراز کرد: باید اقدامات لازم در جانمایی و طراحی تکه دایمی تعزیه صورت گیرد تا جایگاه این شهر در مکتب فوق نشان داده شود.

این عضو شورا اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در خانه هنرمندان به دنبال تصدی گری و دخالت در امور هنرمندان نیست بلکه حامی آنها در توانمندسازی این خانه است.

وی بیان کرد: باید چهره های ماندگار شهر قزوین با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی معرفی شوند در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه تئاتر شهر قزوین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت خانه تئاتر شهر قزوین 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد