مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-01سياسي

نیاز به 26میلیارد تومان برای تعمیر مدارس مناطق زلزله زده استان


مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: برای تعمیر مدارس مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، 26 میلیارد تومان اعتبار نیازاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای اموزش و پرورش استان با اشاره ای به وضعیت شاخص های مختلف ایمن سازی و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم که در بسیاری از شاخص ها از میانگین کشوری بالاتر باشیم اما آمار ارائه شده نشان از پایین بودن این شاخص ها در برخی موارد دارد که نیازمند مطالبه جدی مسئولان این حوزه از محل بودجه ملی سازمان نوسازی مدارس است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز باید در کنار مسئولان حوزه آموزش و پرورش اقدام به مطالبه گری برای افزایش بودجه استانی نوسازی مدارس کنند.

درخواست اختصاص ضریب کنکور برای دانش آموزان مناطق زلزله زده جعفر پاشایی نیز در این جلسه با اشاره ای به وضعیت مدارس دو شهرستان زلزله زده گفت: هیچ کدام از مدارس این شهرستان ها دچار آسیب بالا نشده و تنها یکسری آسیب های جزیی داشتند که در این راستا با سازمان نوسازی مدارس قراردادی مبنی بر برطرف شدن این مشکلات در جریان سال تحصیل منعقد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مقاوم سازی برخی مدارس در این مناطق خبر داد و گفت: علاوه بر تخصیص بودجه برای این مورد، بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به 26میلیارد تومان برای تعمیر مدارس مناطق زلزله زده استان

نیاز به 26میلیارد تومان برای تعمیر مدارس مناطق زلزله زده استان